Back.

Nu vad jag då alltså tillbaka. Jag har varit och hämtat lilla systern på fritids och nu sitter jag och beundrar mina vackra glasögon. Det är alltså ett par 3D glasögon som vi har tagit bort plasten på.
Riktigt snygga alltså.
Pappa och lilla syster sitter och kollar på Komistarie Späck. Men jag tycker den är så himla äcklig med blod och sånt så jag står över.


Detta hade väl jag kluddat någon dag då. Godis hjärta, dubbelglass, cupcake & *trumvirveel* REGNBÅGSMARÄNG! :* Ni får gärna ta er en liten tugga. <3

Nu är jag nyfiken, okej? Jag vill veta om jag igentligen har några trogna blogg läsare. Kommentera detta inlägg iså fall och skriv att du läser min blogg. ^^ Om du själv har en egen blogg så får du gärna skriva vade den heter så kan ju jag läsa den. Vad väntar ni på?

Hejdå, sov gott. /Världens bästa Sofia.
Kommentarer
Iza

Häj sofia :'3

Du vet att jag läser din blogg, eller VET DU? hähäh men iaf <3

Datum: 2010-12-16 Klockan: 07:45:19 Blogg/hemsida: http://www.fotoih.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild