Har inget att skriva såå..

1. Hur gammal är du om fem år? 16. YeaH. *digga* 


2. Vem var den sista du träffade? Fridaa


3. Hur lång är du?
165,5 8D Långis kallas jag i skolan. :3

4. Vilken var den senaste film du sett?
Harry Potter 4 *diggeli diggeli über digga*

5. Vem ringde du senast?
Malva da Mullvad.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
  Mitt senaste var för en månad sedan så minns inte. 8''|


7. Vad är dagens planer?
Sova.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa! ^^

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Gifta O__o'

10. När såg du senast din mamma?
Nyss... :''o

11. Vilken ögonfärg har du?
Blåå.

12. När vaknade du idag?
Klockan 4 vaknade jag, sen somnade jag om till 8.

13. Har du någon gång hittat en katt?
Om ni läser min blogg ofta vet ni det svaret. XD

14. Vilken är din favoritplats?
Infront of my dear computer.

15. Vilken plats föredrar du minst? Samma rum som min lilla syster. ;''o (hon är för knäpp)

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På jorden. X''>

17. Vad skrämde dig som barn?
Häxan i Snövit. 8D

18. Vem fick dig att skratta senast?
Malva.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ehh... vad är det?

20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda. XD

21. Sover du med eller utan kläder på dig? MED!

22. Hur många kuddar har du i sängen? En O__x

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Aldrig varit där. 8D

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på vilken årstid det är. :3 Not so nice with barfota on the WINTER.

26. Är du social? DET VAR DET DUMASTE JAG HÖRT, JAAAA FÖR HELLSKOTTA. ;3

27. Vilken är din favoritglass? Sorbé. :3 *dregla*

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ge en summma av pengarna till folk som skulle behöva dem mer än jag. :') *leka snäll 8D*

29. Tycker du om kinamat? Lite av det. ^^

30. Tycker du om kaffe?
Blääh.

31. Vad dricker du till frukost?
Något som man kan svälja. :''o'

32. Sover du på någon särskild sida? Fråga någon som stirrar på mig hela natten så vet duuh.

33. Kan du spela poker?
Näääh.

34. Tycker du om att mysa?
JAAAAHH!

35. Är du en beroendemänniska?
Njae, det är jag väl inte...

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Min förra dagis fröken. X''>

37. Vill du ha barn?
Kanske, men helst inte nu när jag är 11. 88''>

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, Spanska, Tyska, Liite Bosniska, Grekiska ooch Sweidish. :33 *swedish och svenska is not da same thing.*

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Jäpp.

40. Föredrar du havet eller en pool?
The Sea. ;3

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Frukt och grönsaker. ^^ Sofia är frukt och grönsaks ätare number ONE.

42. Äger du dyra smycken? OM man lägger ihop alla mina smycken som jag äger, dock väldigt många som jag hade när jag var 3 år XD, så är det dyrt. 8D

43. Har du någon gång testat narkotika?
Nääääää, tänker ALDRIG göra det heller.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Sprite...

45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv. 8D

46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på benet som jag fick när det var något vasst på cykeln.

47. Vad har du för ringsignal? Jadu, det får du fråga mobilen.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? You have to ask my mom about that. X''>

49. Flirtar du mycket?
Nää, har nog aldrig riktigt gjort det heller. 8D

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Kolla PÅ DEN. XD

51. Kan du byta olja på bilen?
Nää.

52. Har du fått fortkörningsböter? Hmm.. jag är elva.

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Anne på Grönkulla. *love to läsa*

54. Läser du dagstidningen?
Ibland kan det hända.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nee.

56. Dansar du i bilen?
Nää, det tror jag inte.... 8D Men vem vet.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Vet inte alls.....

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
JAG VET INTE____ OMG, jag vet ingenting.

59. När var du i kyrkan senast?
När det var första advent. X''>

60. Vad är din favoriträtt?
Tacos. :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild