Sjuk igen...

Hejsan.
Idag är jag sjuk igen. Tråkigt, men hoppas att jag blir bättre under dagen så jag kan gå på sista ridningen för terminen.
Igår dekorerade jag och Frida pepparkakér, och nu vill jag smaka på en.
Det är inte kul att vara sjuk.. nää, absolut inte.

Nu dök en jobbig tanke upp i mitt huvud. På våran skola har vi en liten extra grej att man får spela i ett band och på måndag ska vi ha uppvisning. Jag ska sjunga till Apologize - OnePepublic och sjunga bakrunds sång till Wannabe - Spice Girls. Är nervös. :'s Fast jag sjöng ju förra året men, men.. nervös ändå.

/Ha're bra <3


Happy ville bara säga "Hej". OBS: Sorry att bilden är så suddig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild