Gammalt öga.. X'>

Tjeena. <3 Haha. ^^
Jag har visst glömt blogga på et tag, Oooh, fy på mig. X'D
Idag har jag varit på ridning, fick rida Sally. Hon är lite små jobbig om jag ska vara ärlig.
"Ärlighet varar längst" sägs det ju. :'> Sally är tinker... så slipper jag frågor om det. ;D Vill helst rida sötaste Bacardi. <3 Bacardi vet jag inte vad han är för ras och ingen annan heller. X'D

Innan det var jag såklart i skolan. Musik och idrott hade vi idag. ((: Roligt. <3
Speciellt kul när en av killarna i klassen kastar saker på mig hela tiden... har inte gjort honom något illa.
Men när han "lyckades" sparka en fotboll rakt i magen på mig frågade han i alla fall om det gick bra. (:

Tror det var allt för idag. :* Nu sitter jag och lyssnar på musik. <3

Old eye
Här var det gamla ögat då.. <3 Ritade den för någon månad sedan. (:

/Sofiia. ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild