När man är sjuk... slipper man innebandy.

Hallojsan. :)
När ni har läst färdigt rubriken kan jag berätta att jag har gått till skolan. Jag gick till skolan och "var frisk" eller vad man ska säga. Men jag mådde dåligt när vi skulle bygga hus på NTA:n XD Alltså inte riktiga hus såklart.
Så jag fick gå hem... eller rättare sagt åka till mammas jobb. Ett hotell.
Sen kom farmor och farfar och hämtade miig så jag kom hem igen. Men jag slapp ju idrotten när vi hade innebandy. XD *hata*

Nu sitter jag här och lyssnar på Love the way you lie.
"Just gonna stand there and watch me burn. But that's all right because I love the way it hurts..."

Är MUSIK-freak ju så.. X'> 
Tralllalalla, nu blev jag tråkig.. :'s

Så de var're dags för bilder. Tyvärr inga nya eftersom jag aldrig orkar ladda in dem.. :> Så lite gamla men dem är ju awesome, så det är ju bra :*


Njae, denna kanske inte var lika gammal men.. XD

Piano
My piano rules.. :>

Love YA!!
Min lilla älskade Snö-Boll. R.I.P <3

/Kram Sofiia ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild