Rubrik löst.. 8'o

Hejsan Svejsan på er. ((:
Idag hade jag då varit i skolan. Nu tror alla att jag ska skriva "Idag har jag varit i skolan, TRÅKIGT!". Okej, ni får säga vad ni vill om det men jag gillar skolan. Uppfattat? Bra X'>
I skolan hade vi slöjd, textil slöjd (sy-sjöld kanske man säger X'D). Det var lite roligt när det gick dåligt för min kompis och hon sa "Herre gud.." och en annan tjej härmade henne som om det var något konstigt med att säga det?! Sen trasslade det till sig för den tjejen och då säger hon "OH MY GOD. Shiit." XD Det är ju mycket normalare än Herre gud... X'>

Annars hade vi ett par små obetydliga lektioner. XD

Nu hade jag tänkt att lägga upp lite kort.. dock väldigt gamla eftersom jag inte orkar leta igenom bland alla mina 2000 foton XD

Här kommer dem väl då?!


Liten vovve.. C:

Snödroppar
Shiit, denna är gammal... en av de första bilder jag tagit med systemkamera.. X'>

Sofiia
Sedan var det en liten bild man ritat i Photoshop. :>

//Vi hörs, och har're bra <:
Sofiia ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild