"And every breath we drew was Hallelujah..."

På ridlägret gick det mycket bättre idag än det gick igår. Sally var mycket gladare idag och försökte inte bitas lika många gånger. Men någon gång försökte hon nafta, mest för att hon ville ha mat gissar jag.
Idag hoppade vi och då blev det väldig fart på Sally. När man hade hoppat en gång fick man ställa sig i mitten av ridhuset och vänta på sin tur men Sally vägrade stå still utan började trava när jag inte höll i henne hårt. 
Jag har ju inte ridit särskilt länge (och går i en grupp, där vi HELA TIDEN får in nya elever som inte är särskilt bra på att rida, där vi inte kommer framåt så mycket) och detta var alltså den första gången jag hoppade. Det gick super och det var helt otroligt kul!
Imorgon är det sista dagen på ridlägret. Tråkigt, men det måste ju ta slut en dag. Men Åsa sa att vi ska hoppa imorgon också. WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild