"And I know that he knows I'm unfaithful."

Jaha, ni får helt enkelt gissa vilken (bra) låt jag lyssnar på just nu. RÄTT! Unfaithful - Rihanna.
Detta har varit en dag med många olika vändningar på humöret. Först var det ju Vårsoaré där vi gick vidare och det är jag jätte glad över och det gick väldigt bra om jag får säga det själv. Sen kom jag hem och var rätt lagom, inte super glad och inte förbannad, och åker till ridningen. Där får jag Agge (Aga Chan, det utalas Aga Kan) som jag bara har ridit en gång tidigare där han inte direkt föll mig i smaken. Nej, jag gillade honom inte alls!
Idag så var han rätt okej när jag sadlade osv. Men grejen med Agge är att han gillar att busa. Det är roliga bus för honom med för ryttaren kan det bli lite jobbigt när man ska sitta upp och man sitter fast med foten i stigbygeln och han börjar gå framåt. (oj, undra vem "man" är?!) Han brukar ju också ibland gilla att helt plötsligt vara helt och hållet envis och vägra göra allt man försöker säga åt honom att göra. T.ex så hade han gått runt ett helt varv (och stod åt helt fel håll...) idag när jag skulle sitta upp och jag drog så hårt jag kunde för att få honom framåt och göra en volt så att han stod men han tvärvägrade. Jag var rädd att jag ströp honom men han bara stod still och låtsades att jag inte fanns. Det var såklart hans bus så jag menar inget illa men sen tror jag han är för liten för mig också. När vi travade kände jag att jag hade väldigt svårt att rida. Han är den minsta hästen jag har ridit kom vi fram till efter att jag tänkte efter vilka hästar jag har ridit. Ska nog säga det till Åsa på Tisdag. Då har ju ju ridläger till och med. (: Haha, och så fyller jag år på Tisdag.

SMART REPLIK JAG TÄNKTE IGÅR:
Jag sitter och bara har handen på huvudet och tycker att det känns som om jag har en stor knöl på huvudet (det var nog bara inbillning) och oftast om man t.ex har något på sin ena hand så kollar man ju på den andra för att kolla satt det inte är något...
Jag tänker: Okej, då får jag väl känna på mitt andra huvud och se om det är likadant där.

 

Kommentarer
essa

älskar dina små roliga inlägg där du skriver vad du håller på med. men de är ganska långa, folk orkar inte läsa, så tänk på att håll det lika roligt, fast skriv kortare. :) kram essa ♥

Datum: 2011-04-21 Klockan: 10:46:07 Blogg/hemsida: http://essasfoto.blogg.se/
John

chicken!!!!in my rand0m face

Datum: 2011-11-11 Klockan: 15:25:41 Blogg/hemsida: http://har ingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild