Ja må hon leva...

Jaha, då fyller man år då. Jippi!
Idag på ridlägret fick jag inte Bacardi. Dumt... Men jag fick istället Sally. Sally kan vara lite små tjurig i boxen och försöker hela tiden med att bitas. Men bara man har lite hö liggande på marken och hon får sluka i sig det så, då går allt prima. Men hon är super-duper bra att rida och är faktiskt den bästa hästen just att rida. (Av de jag har ridit. Fast Bacardi är bättre på sitt sätt!)
Anledningen till att jag inte fick Bacardi var att han var så populär, och många hade önskat honon, att Åsa fick lotta vem som fick ha honom. Och såklart var min otur framme och det blev inte jag.


Mina presenter:
Fint självporträtt på mig (en schimpans på en motorcykel) Det är alltså ett "grattis kort". 
Fin nykelring föreställande en blå björn
Halsband
MARIOKART (!)
Choklad kanin
Pets tidning
Super söta klistermärken
Massor av tröjor
OBS: Jag fick även en prenumeration på KP för flera veckor sedan men den räknades som min födelsedags present.

/Hälsningar en tolv årig people. ♥
Kommentarer
Signe Nylander.

GRATTIS UNDERBAR. Har gett dig ett grattis-kort på bloggen också. :') ♥ <'33 hoppas att du får en fortsatt underbar födelsedag, det är du värd. :* KRAMIS. C'': (LLLL'

Datum: 2011-04-19 Klockan: 21:11:37 Blogg/hemsida: http://awesomesigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild