Promarkers



Det enda jag har hunnit gjort med de än så länge är att kladda ner ett papper för att testa allihopa så att de funkar, målat en häst (som jag blev riktigt nöjd med men tyvärr inte har fått något bra kort på och därför visar jag inte den just nu) och en misslyckat försök att rita en flicka. Men tyvärr använde jag ju den mörkblå färgen till ögonen...
Dålig idé det där säger jag bara. Haha!

Färgerna jag har;
Henna, Ruby, Bright Orange, Canary, Lime Green, Forest Green, Sky Blue, Indigo Blue, Amethyst, Rose Pink, Cool Grey 4 och Black. Det var de jag fick med i själva set'et jag köpte (och en fine liner) men sen köpte jag ju färgerna Almond och Warm Grey 5 också, samt ett marker block eftersom färgern blöder igenom på vanliga papper.
Jag är super nöjd! :>
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild