Promenad!

 

Undrar ni kanske vart jag har varit? Jag har ju inte hunnit skriva något på ett tag ju!
Men det är ju så här att min moster Jenny och hennes man Henrik är på besök här hemma. Idag ska släkten på mammas sida komma och fira min födelsedag. Eftersom jag har varit på ridläger hela veckan så har vi ju inte hunnit haft något riktigt kalas än. Men nu ska det bli kalas allt!

Igår gick jag mamma, Jenny och Henrik på promenad. RÄTTELSE: Rättelse några gick på promenad och en annan hamnade liiite efter eftersom hon stannade och knäppte bilder hela tiden. Men bilderna blev ganska fina ändå tycker hon så det är helt okej ändå. Bland annat några på vitsippor som det kryllar av just nu. Riktigt bra motiv är de också!

/Sofia. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild