"I will be right here waiting for you"


Bild jag blev riktigt nöjd med från idag.

Sitter och njuter av den vackra låten Right here waiting av Richard Marx. Jag älskar sånger med meningfulla texter! Vackra, hemska, roliga, ja, allt möjligt bara det är meningsfullt. Inte bara "oh-oh-oh, i love you" i hela låten. Är du en sådan som bara lyssnar på musik och låtar som du tycker låter bra och inte verkligen lyssnar på orden och meningen med texten? I fall du är är en sådan, tänkt på det nästa gång du lyssnar på musik. Det är nästan det enda jag gör när jag lyssnar på musik, hör hur sångaren/erskan sjunger fram en massa vackra ord, lyssnar på ordens innerbörd och får in själva meningen med låten i huvudet.
Ska försöka lära mig låten på piano, om ni lyssnar noga i början så hör ni säkert att det är som ett litet intro med piano. Det är det jag ska lära mig!

Nu så är jag så snäll att jag ger er låten här nedför. Tacka mig gärna!
Kommentarer
Mullvadizz

Så vacker han var XD!! Bra :)

Datum: 2011-08-28 Klockan: 15:29:44
Sofie. ♥

Fin bild, humlan är gullig. ♥

Jag tycker låten är jättefin. (:

Datum: 2011-08-30 Klockan: 16:28:45 Blogg/hemsida: http://soxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild