Studsmattor, träd och Sofia & Cornelia









Gårdagen tillbringade jag tillsammans med min vän Cornelia. Dagen bestod väl mest a fotografering då jag fick reda på att hon också har blivit intresserad av fotografering. Skoj!
Dessa bilder är redigerade ja! Eftersom det såg ut som vi var kolsvarta på bilderna i kameran men det gjorde dem inte på datorn sen så fick jag redigera dem svarta. Kanske gjorde jag der bara för att man inte ska kunna se det sjukt snygga hålet jag har fick i mina byxor?! Skrev i alla fall namn på bilderna satt ni inte ska tro att Cornelia och är jag, och jag är Cornelia.

Jag vill tacka er super mycket för alla fina kommentarer jag har fått under senaste tiden. Det värmer så himla mycket! Och i Onsdags hade 28 Unika besökare. Tack så mycket! Det är det mesta som jag har fått som jag har 'tjänat in' själv. Sofia ♥ er!
Kommentarer
Elin

Svar: Haha, kul att du gillade min videoblogg! :'DD

Datum: 2011-08-13 Klockan: 15:10:44 Blogg/hemsida: http://glasartad.blogg.se/
Sofie

Grymt fina bilder. :)

Datum: 2011-08-13 Klockan: 20:27:39 Blogg/hemsida: http://desia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild