I'm only human



Malva är bra på att fiska... woohoooo!

Var precis ute hos mitt flufftroll Mario. Han ser ut som ett stor boll med all vinterpäls han har fått. Han fick en rejäl borstning av mig, även fast han inte alls var tovig och behövde det.

Har en liten idé om hur jag ska få in mer personlighet i bloggen. Jag är väldigt tankspridd, älskar att gå runt och bara fantisera. Har väldigt egna åsikter och tankar om saker och ting, både helt knasiga tankar samt ganska kloka tankar då och då. Tror ni det skulle vara kul om jag mer delar med mig av mina tankar och sånt på bloggen ibland? Tycker personligen just nu att inläggen inte speglar så mycket av min personlighet, faktiskt.

Kommentarer
iza. | bruneta.blogg.se

ja det vore en bra ide detdär med tankar. <;



svar; tacck!

Datum: 2011-12-29 Klockan: 16:04:48
Yrla

Nae, du har nog rätt i det... Du är ju en ganska onormal stekpanna i vanliga fall :D

Datum: 2011-12-29 Klockan: 18:34:44 Blogg/hemsida: http://hippo.webblogg.se/
essa

sv; ja, jag tror också att jag ska köpa en 60D, funderar dock på en 7D också, får se vad jag bestämmer mig för. :3



lycka till du också med sparandet! (L'

Datum: 2011-12-29 Klockan: 23:08:34 Blogg/hemsida: http://essasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild