Sofia goes proffs


                         Canon EOS 350D - Canon EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 - Vit reflexskärm

Känner mig som ett riktigt proffs nu! Gjorde upp en egen lite studioi fönstret (klicka här för behind the scenes bild) och fotade lite. Sofia goes proffs!

Glad Lucia på er alla glada männ-i-skor och grattis till Taylor Swift som fyller 22 år idag. ♥ Imorgon är det hemstudiedag, yeye, och sen på Torsdag är det teateruppvisning. Chilli-dill-i-dill! Fick dock tyvärr dra mig ur den teatern som spelas upp för skolorna. *sadface*
Kommentarer
Malva

Yey! Halsbandet ifrån mig <3

Datum: 2011-12-13 Klockan: 16:49:18
Elin

Snyggt! Åh, sugen jag blir på att fota nu :D

Svar: Lägger det på minnet (;

Datum: 2011-12-13 Klockan: 21:19:16 Blogg/hemsida: http://glasartad.blogg.se/
essa

åh, sicken fin bild! :3 jag blir också sugen på att fota. blö.

garvade ett tag åt männ-i-skor. moahahhaahaha.

Datum: 2011-12-14 Klockan: 14:25:12 Blogg/hemsida: http://essasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild