You said the way my blue eyes shined put those Georgia stars to shame that night. I said: "That's a lie."




Jag var sur och gjorde precis som jag alltid gör när jag är sur; går ut i skogen och tänker. Kameran råkade hänga runt axeln så det resulterade till fina ego bilder. Woho! Kom på en rolig redigerings idé, så gjorde hela bildens färger ganska 'råa' men gav ögonen tillbaka sin färg. Extra fint att jag har luggen rakt i ansiktet på alla bilderna också... så snyggt.

TRALALALA! Jag är ett ego.
Kommentarer
bruneta

svar: haha, alla skriver vi fel ibland. :>



du är inget ego, du tar bara urtuffa bilder på sig själv. (: det är helt normalt. vissa gör det bara mer än andra. peka på sig själv

Datum: 2011-12-07 Klockan: 19:49:48 Blogg/hemsida: http://bruneta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild