Får jag lov att presentera...


...*damtaratam* Herr Blixt.
Jag vet inte hur mycket jag har berättat om honom men vill ju i alla fall visa att han finns.
Jag köpte ju min kamera, Canon EOS 350D, för ungefär ett år sedan. Jag köpte den begagnad pch fick tre objektiv, en blixt *tadaa* och filter till blixten. Men blixten har jag inte använt så mycket för än nu. Jag har lyckats tagit sönder reflex.. grejen som satt där uppe och där med trodde jag att blixten blev dålig för det. Jag prövade ett par gånger och det blev bara en totalt vit bild.
Men igår så funkade den prima och jag märke hur otroligt bra den är. Han förkänar ett litet inlägg han!
NAMN: Fotomatic 700TFZA
ÖVRIGT: Är bäst!

Juste, sen har jag ju ett stativ också! Men det är inte köpt begagnad, utan det är pappas. Igentligen var det pappas i alla fall. Mohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild