Fotodag. :'D

Idag har jag och Zina varit ute och fotat hela dagen. VI har haft riktigt kul. :'>
När vi hade varit ute och och fotat ett bra tag, träffat ett fyllo som ville bjuda Zina på cigaretter och blivit riktigt kalla, gick vi ner till Ica och handlade kladdkaka. *gott* Det var riktigt gott det. ♥
Jag kommer inte blogga mycket i helgen, imorgon ska vi ha gäster mammas kompisar och en av dem har en son som är tre år och jätte söt (!), på Söndag ska jag på friidrotts tävling (yes, i now.. jag har alltid friidrotts tävling och efter det ska jag vara med *trumvirvel* MAAALVAA! HÄHÄ! Hon är äntligen frisk, Usch, hon har varit magsjuk och en massa annat tråkigt nu hela veckan. Kul att du kryade på dig Malva. Om du ser inlägget alltså. 8D

Och föresten, helt otroligt tack till över 100 läsare. Det värmer jätte mycket. Jag känner hur hela jag bara blir glad. :)
Här kommer bilder i alla fall..


Bara en awesome bild helt enkelt.

Haha, jag lyckades ta kort för tidigt. *jaa, jag har zinas tillåtelse att lägga ut dem här bilderna!*

Vi gick in i ett garage också. Men sen kom en dum bil och skulle parkera. (N)

Jag var ju tvungen att vara med på en bild i alla fall. XD

Kladdiga-kladd-kladdkaka. Haha! *detdärvarinteroligt o.o'*

/Sofia. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild