Glassberg.

Hejsan.
Jag blir bara en sämre och sämre bloggerska. Inte för att jag någonsin är en bra bloggerska men-men..
I alla fall, jag har inte haft så mycket tid idag, IGEN.
Först satte jag mig och målade lite på papper och det blev något typ av godisland. 8D
Sen åkte jag till Farfar för han fyllde ju år i Onsdags. Grattis till honom!
Sen har jag varit och hälsat på Happy. Åh, hade glömt hur söt hon var. ♥

Juste, på Tisdag ska jag på XL-galan. Känner ni igen namnet? Det går på TV klockan 20.00 på.. eh.. någon kanal.
Men Maja, David, Vickis och Gustav ska skringa stafett då. Det kommer gå SUPER-BRA.
Haha. Dock ser ni ju inte dem i TV men det som sänds i TV kommer jag att vara och titta på från läktarna. Nästa år ska jag kanske vara med och springa. :'D Så lova alla att sätta på TV:n på Tisdag (om du bor i sverige, har ju ett par finska läsare *blink blink*) klockan 20.00. Det är nog bara någon vanlig kanal i alla fall.
Sitt där och tänk att jag sitter på läktaren. (;


Ett par fina glassberg. (tekningen är inte klar på denna bild)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild