I don't hear your voice.


Jag börjar undra om det verkligen bor en 'Herr Otur' någonstans i mig eller om det bara är jag.
Imorse vaknade jag klockan 4 på morgonen och ahde ont i halsen så jag vet inte vad. Pappa svarade bara:
"Mm.."
Så jag gick upp och la mig igen. Vaknade klockan 7 sen och gick upp klädde mig. Mamma kommer och säger:
"Godmorgon."
När jag ska svara kommer det inte ett ljud, bara ett lågt väsande. Jag hade tappat rösten.
Jag går till skolan stum och får ju använda Frida som tolkare så hon berättar för alla att jag har tappat rösten. Det blev plötsligt skolan samtalsämne verkade det som och alla killar skulle ju såklart säga:
"Men Sofia, nu får du ju svara på det här."
Hahah, jag störde mig inte så mycket på dem. Jag har såklart kunnat viska men då blev jag bara hesare och det gjorde ont i halsen.
Vi hade musik odag och jag var med men kunde inte direkt vara med och sjunga osv. Åh, det är så tråkigt. Våran musik-lärare ska sluta och detta var våran sista lektion med honom. Han var en jätte bra musik-lärare tycker jag. Men jag hoppas han får det roligt på sitt nya jobb i alla fall! (;
Förövrigt har det faktiskt varit en riktigt rolig dag och det är ju inte skola imorrn så jag har sportlov nu. Själv ska jag åka på kryssning med Frida's kompis John och hans mamma, Torsdag-Fredag.

Om några timmar ska jag på ridning. Hoppas att jag får Bacardi, vilket jag gör varje gång. (L) Hoppas, hoppas, hoppas. Vet faktiskt inte vad vi ska göra idag men hoppas på något kul.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild