"...like I'm the only girl in the world."

Hejsan på er!
Nu har jag äntligen kommit hem från min kryssning. Tror inte jag har så mycket att berätta igentligen. Det var en två dagars kryssning till Åland, vi åkte dit med Fridas kompis John och hans mamma. VI hade jätte trevligt! Förutom att det var så mycket människor som trängdes när vi skulle gå på båten och jag fick svårt att andas och, enligt mamma och alla de andra, blev lik blek och höll på att svimma. Undrar om jag är fin som vampyr? Man kan ju alltid fundera.
Det sista jag gjorde innan vi åkte var att fixa till lite i menyn här på bloggen. Fin-fint.

Jag satt och dunkade Rihanna – Only girl in the world när mamma ropade om att Let’s Dance hade börjat. Vilken låt dansar första paret till då? Den låten just. Haha.

Nu är det paus i programmet och jag passar på att framlägga ett inlägg. Och det är ju aldrig fel?!

Kommentarer
Elin [glasartad]

Svar: Haha, aawe, så glad jag blir! :DD

Datum: 2011-02-25 Klockan: 22:48:24 Blogg/hemsida: http://glasartad.blogg.se/
Elin [glasartad]

Svar: Min pojkvän har just kommit hem från Italien, så jag ska hem till honom ikväll ^-^ Själv? :D

Datum: 2011-02-26 Klockan: 14:51:23 Blogg/hemsida: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild