Mitt stora feta grekiska bröllop.

Hello all the peoples out there.
Haha, fin inledning jag fick till där! Bra jobbat, Sofia.
I alla fall, nu tappade jag tråden. Får allt ta och plocka upp den igen. Haha. Jag har bara hunnit vara hos Zina en kort stund idag. Av henne fick jag faktiskt lös hår. Jag fick pröva (för skojs skull) och sen sa hon att jag kunde få det. Jag har dock inte planerat in att jag ska gå runt med det i skolan och andra saker.

Annars har jag lyckats instrallera om allt med ritplattan så nu funkar den igen. JIPPIE!
Senare kollade jag, mamma och pappa, eftersom Frida sover över hos en kompis, på 'Mitt stora feta grekiska bröllop', därav rubriken. (; Så skön film asså, ahaha. Älskar farmorn i den familjen. Man får sig även ett gott skratt då och då.
Jag har ju gjort så mycket idag (eller inte) så därför har jag inte bloggat. Dålig jag börjar bli.


Ja, ni kan väl gissa vilken som är med och utan. ^^

/Sofia. ♥
Kommentarer
iza. (:

åh, fiiiiin. (;

Datum: 2011-03-03 Klockan: 17:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild