Speciellt inlägg, speciella bilder.

Nu har jag äntligen laddat in bilderna så där lagom sent på dagen.
Direkt efter skolan gick jag hem till Klara och vi bakade kladdkaka där som vi ska ha med till skolan imorgon. Gött! Sen spelade vi lite fyrahändigt piano och det lät riktigt bra måste jag säga.

Oh, detta är ju mitt hundronde inlägg och jag har bloggat i 1, 2, 3, FYRA månader och då kommer jag alltså att få många inlägg på ett par år. 8D Haha. Därför har jag ju dem speciella bilder på mina fian Cupcakes.

Om ungefär en timme ska jag dra till friidrotten och vi kommer bara att vara 3-4 personer där för nästan alla kunde inte komma men det blir i alla fall jag, Maja och Ebba H. Det finns faktiskt tre Ebba på min friidrotts så man är ju tvungen att säga Ebba H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild