Cause you make me crazier, crazier...

Jag har ju inte hunnit blogga på hela veckan. Fy på mig.
men nu är jag i alla fall här. ;D Idag hade vi väl inget speciellt i skolan. Jo, Engelska pjäser.
Det var mycket roligt med det tyckte jag. T.ex så sa en kille, när man skulle spela upp, fel med flit. Meningen löd:
"No, you do it now, young lady."
Och han sa:
"No, you do it now, young Lady Gaga." Yeah. ;*
Annars så sa en kille i min grupp när vi tränade:
"Eat my old socks."
Det var inte ens med i texten över huvud taget men det var roligt ändå.

När jag kom hem passade jag på att spela "Crazier" av Taylor Swift på piano eftersom jag skrev ut noterna till den igår. Sen sjöng jag ju såklart till ;) Älskar för övrigt både låten och Taylor. ♥
När jag var färdig tog jag lite coola bilder på pianot så jag ger er en av dem.



"I've never seen it before. I was tryin to fly but I couldn't find wings. <3

/Vi hörs, Sofia. ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild