Feber, duger. Att inte ha ridning idag SUGER.

Haha, jag diggar verkligen rubriken. *stolt*
Förlåt för mitt dåliga bloggande på senaste tiden, men nu har ju skolan börjat igen efter det långa-korta jullovet :) *weard* Jag har inte haft tid då jag haft Friidrott i Måndags och i Onsdags. Under Tisdagen bakade jag ju maränger med Malva. Och igår, hade jag ridning. ♥ Jag fick min söti-pöti'ga Bacardi.
REPLIK FRIDA SA I MORSE:
"Inte för att svära, men Bacardi är så j*vla söt."
Man kan inget annat än hålla med min lilla syster eller hur, det roliga är att hon knappt rört Bacardi eller gått in i hans box. Oo' Men jag ska tvinga henne att gå in dit någon gång, hon kommer inte ångra sig.

Men nu kanske ni undrar varför jag bloggar idag?! Klockan 09:09 oxå. *8D* Just när jag skriver detta är klockan så mycket i alla fall, till saken. Jag har feber. ;'| Så ingen skola idag för mig. Hoppas mina kära klasskambrater tråkar ihjäl sig själva eftersom jag inte är där. O___O'
Tillsist hade jag väl bara tänkt slänga in en liten bild på Bacardi. Jag ber om ursäkt för hur suddig den är men jag har inte fått så mycket bättre bilder. ^^


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

/
/Sofia som älskar sin Bacce-Bacce-Bacardi. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild