Hejsan Hoppsan Karlsson.

Jag och my wonderful family har precis kolla på Simpsons filmen. Den får toppen betyg tycker jag :) Jag gillar inte Simpsons i vanliga fall men filmen var super skön. 
Vi hyrde den idag på en liten filmbutik. Jag tvingade även mamma att vi skulle hyra Eclipse. YEY! Jag är världens störtsta Twilight NÖÖRD. Men jag är inte en sån som står och skriker efter Robert Pattinson eller Taylor Launter för att alla tycker dem är "snygga". Usch nä, det tycker jag absolut inte. 
Men ska nog se den så snart som möjligt. 
Nu har jag satt fast en liten post-it lapp i ansiktet. Normal är jag.
Imorgon är det skola igen. Nice. (:


Hade ingen annan bild att slänga in så, detta är tröjorna jag köpte tidigare idag. :3
Suddig bild, ja vet. (:

/Sofia.
Kommentarer
FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu börjar det äntligen bli varmt, plus grader idag ju! :o

Datum: 2011-01-10 Klockan: 02:03:27 Blogg/hemsida: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild