Imorgon blir det jobbigt.

Hej, hej.
Förlåt för mitt dåliga bloggande nu när skolan är i gång men jag antar att ni får vänja er :)

I Onsdags hade jag friidrott och eftersom jag har sådan väldig otur för tillfället, så jag har gjort illa mitt stackars knä orentligt nu. :'||
Därför var jag inte med på skolans idrott igår men jag ville så gärna följa med på ridningen, eftersom jag trodde att jag skulle få Bacardi. ♥
Men jag fick tjockisen Aga Chan. (Agge) Jag... gillar inte honom så mycket efter igår. Jag har aldrig ridit honom förut och han verkade ganska snäll när jag sadlade honom, fast han bara stod där igentligen. Men han slår till en med huvudet så fort man vill klappa honom eller något. o_____O' Hela vägen hem satt jag och grät lite smått, han hade slagit till mig med huvudet så många gånger, och han är väldigt stark, så jag hade himla ont överallt.
På vägen hem försökte jag komma på något som var bra med honom, för att inte sitta och hata honom resten av mitt liv, men jag kunde inte komma på en grej.
Okej, nu tänker väl vissa:
- Men han kanske bara slog dig?
För det första, han bits nästan oxå.
För det andra, pappa fick hålla honom ett tag och då gjorde han likadant. När Frida red honom gjorde han likadant.
Han är absolut inte min favorit häst. ;'P Även fast det står på ridskolans hemsida att 'han är mångas favort' och 'han är den snällaste ponnyn'. Emilia är ponny, hon är snällare. Tirana är ponny, hon är snällare. Härold... är liten, han är snällare. 8D

Haha, jag hade tänkt mig att skriva ett kort inlägg nu när jag till skolan snart ;)
Men det verkar ha blivit rätt så långt. O___o'

Jo, föresten. Jag har för första gången gett ut min bloggadress på min msn. Hej, hej mina klass kompisar och allt vad jag har. ^^ Om nu någon vågat sig in på min blogg i alla fall.
Pappa, som hållde min kamera på ridningen, fick bara ett kort som jag nog ska radera. För det är på mig och Agge.
Men jag har alltså inga bilder så jag får ta en bild på Boyen och Betty som jag tog för... ett tag sen. <3


Okej, det var inte slut. Imorgon ska jag på friidrotts tävling exaxt HELA dagen. Det börjar klockan 9 och slutar 9 på kvällen. O______O' Inga blogg-inlägg imorgon alltså. Men hoppas ni överlever.

/Sofia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild