Ingen röst, teori och flingor.

Jag är fortfarande sjuk. Min hals gör ont, förkyldningen blir bara värre och i morse tappade jag rösten.  Jag har fortfarande lite svårt att prata men folk kan i alla fall höra mig igen.
Varken mamma eller pappa kunde vara hemma och ta hand om sin sjuka dotter idag så min farmor och farfar är här. (;

Jag har precis ätit lite flingor och nu tänkte jag bara skriva ett litet inlägg här eftersom jag inte hade något annat att göra.
Undrar om jag har smittat farmor eller farfar, det är någon av dem som nyser just nu. o.o'
Hoppas inte jag har smittat dem bara..

Igår så missade ju jag ridningen men tydligen hade dem teori istället. Dem fick 'träna' på att sadla. Tydligen hade vi inte lärt oss det än? Haha. Jag missade i alla fall inte något super viktigt, som att rida med Bacardi t.ex.
Förlåt om jag tjatar mycket om honom här men han är världens bästa häst och inget annat. ;*

Well-well, jag redigerade den lilla bilden jag tog på mina flingor. Haha, och ni får gärna säga vilken du helst skulle smaka. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild