En söt Messi och en tung Happy.











Frida och hennes kompis Julia byggde en LEGO-båt som de sedan satte i poolen och blev otroligt glada när den flöt. Wow! Och eftersom de hade kämpat i flera minuter med att bygga den så är de väl värda en aplåd? Nehe, det var dem väl inte då.
Idag så åkte vi och kollade in mina kusiners kattunge som de fick i fredags. Messi heter han! Nej, det är faktiskt en hon. Och ni får helt enkelt gissa om det är hon på den första eller sista bilden. ;d
Sen så är vi ju kattvakt åt Happy - katten som jag räddade för ett halvår sedan - så henne åkte vi och hälsade på. Och hon ville för det mesta vara ute och var inte så social idag. Synd. Fast den där katten har blivit tung, må jag säga. För ett halvår sedan var hon bara skinn och ben. Nu är det knappt så jag orkar bära henne! Haha, så fet är hon inte kanske men jag har väl vant mig vid en mager liten stackare till katt...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild