Kattfotografen Sofia! #1





Den smarta mannen (yes, sir. i'm a man!) Sofia kom underfund med att man kan sätta ihop två Close Up- filter med varandra och då kommer man alltså närmare och kan även ha fokus närmare! Precis när jag ska gå ut och testa det så ringer Jessica, a.k.a Essa-Prinsessa, och vi har en super intressant samtal. Jag går alltså ut med kameran i ena handen och mobilen i andra handen. Jag lyckades inte hitta något roligt att fota och blev lite smått sur men som tur var kom det fram en liten katt till mig. Och med tanke på att jag samtidigt som jag tog dessa kort anstränger mig för komma ihåg att säga något intressant till Jessica i telefonen, som förövrigt säkert tyckte att det var jätte intressant när jag skyllde på katten för att den stod fel, så är väl resultatet lite halvt lyckad, eller? Det kanske bara är jag som borde låna pappas glasögon eller så...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild