Kattfotografen Sofia! #2






  Canon EOS 350D - Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM - Texturer från devinantart & moderskeppet.

Jag nämde inte att det kom en till katt senare? Nej, tror inte det. Ni får gärna kalla mig catwoman eftersom alla katter verkar dras till mig! Eller kan det vara kameran de dras till?
Sånna här foto dagar vill man bara ge ett STORT tummen upp till. Hur många gånger sitter man inte förväntansfull över hur den där bilden/bilderna som du tyckte såg så himla fin ut i kameran och sen när du kollar på datorn så är det en suddig bild med dåliga färger som aldrig kommer gå att använda. Men när man laddar in sina bilder och ser att dem blev fina så känner man sig faktiskt som en lagom duktig fotograf. Testade (med jag redigerade alla bilder) att ha texturer på alla. Och det blev riktigt fint tycker jag! (: Testa gärna texturer på dina bilder också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild