My morning.







Först släppte jag ut Mario som behövde lite övertalning, a.k.a att jag sätter mig ner i gräset, för att skutta ut ur tryggheten i sin bur. Under det tog jag lite små kort på honom och han undrade säkerligen vad jag sysslade med.
Efter det försökte jag (efter att ha misslyckats igår) med att fotografera mina Cornflakeskakor som jag var super-duper duktig att baka igår. Det gick lite bättre idag, om jag får säga det själv. (recept kommer ut på bloggen förhoppningsvis idag!)
Och jag testade även att fotografera i formatet "RAW" för första gången. Det funkade väl helt fint men eftersom ingen av mina bilder hade något riktigt stort som behövde ändras så var det inte till så väldigt stor hjälp.
Kommentarer
MEPS

naaw vad söt kanin :))

Datum: 2011-07-11 Klockan: 17:33:50 Blogg/hemsida: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild