Om jag hittade en svan i min pool...



...då skulle jag sätta mig på hans rygg och så skulle vi flyga iväg till något café i Afrika där vi skulle äta kanel bullar. Har jag nämt att jag ÄLSKAR fantasi?

Har badat flera gånger (may gad...) i poolen idag och det var lite varmare än igår. Burr...
Idag var vi och firade min låtsaskusin Moas farfar som fyller 70år. Jag och Moa gick för det mesta runt och gjorde ingenting och när folk sa; "Vad gör Sofia och Moa?" så blev svaret "dem hjälper till i köket!" Då tänkte både jag och Moa; "Ja... precis."
Kommentarer
Frida :)

Vill också ha en svan i min pool :D

Datum: 2011-07-08 Klockan: 12:38:49 Blogg/hemsida: http://ssolglimtar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild