Sitter och funderar...



...på ett nytt bloggnamn. Jag har nästintill bestämt mig för att byta blogg! Men att hitta på ett nytt namn var nog inte det lättaste jag gjort. Försöker komma på något som har något att göra med mig själv men det är ju också ganska svårt! Och något smeknamn har jag ju aldrig haft så det går inte att använda till bloggnamn. Hmpt...

Vad skulle du döpa din blogg till? Skulle du döpa den till något som har med ditt namn att göra, eller något som har med ett intresse att göra? (;
Kommentarer
Olivia

Vad har du tänkt att din blogg ksa handla om?

För då kan ju blogg namnet ha nånting med det att göra:)

Datum: 2011-07-26 Klockan: 13:11:10 Blogg/hemsida: http://oliviaahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild