Skansen med Isabella.









För er som undrar; jag och Isabella lärde känna varandra på en hemsida som heter Stallet.se, började prata på msn senare, blev brevvänner och sen idag så hade vi bestämt träff på Skansen. Hennes mamma, pappa och lilla syster Ida var med. Vi, eller åtminstone jag, hade jätte roligt och efter ett tag kändes det inte som om det hela var en dröm längre utan allt kändes... normalt. Längtar redan tills nästa gång jag träffar Iza igen.

Farmor och farfar är här och vi ska äta grillad mat. Nom-nom!
Kommentarer
Isabella

Gah, jag har fingret framför kameralinsen på den ena bilden. :'o xd Dudu, hur fårdu så bra kvalite?

Datum: 2011-07-04 Klockan: 18:58:44 Blogg/hemsida: http://izapizzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild