Butterfly fly away...



Ursäkta min bloggning de senaste två dagarna men jag spenderade Tisdagen genom att ligga på en soffa och ha ont i huvudet och må illa och Onsdagen spenderade jag med Malva. Vi cyklade iväg en bit och gjorde en cool film. Under detta fotograferade jag denna bild här över. Efter det åkte vi och kollade på "Poppers pingviner" på bio. Filmen var bra, tycker jag, fast ett minus med det hela var att vi var omringade av 7 åringar som skrattade så högt att man inte hörde vad dem sa när det inte ens var roligt! ._.'
Harry Potter filmen var också jätte bra! Rekomenderar den STARKT. Dock är de en fördel att ha sett några av de andra filmerna innan man kollar på denna. Synd att detta var den sista. Är ett stort fan av hela serien och har läst alla böckerna och sett ALLA filmerna flera gånger om. Då har man ingen ny av de filmerna att längta efter...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild