Det är inte skönt att få en dörr uppslagen på fingrarna.


Tråkig bild från Liseberg.

Nu är jag lite nedstämd. 5 läsare flera dagar i rad! Men vad ska man förvänta sig när man är i Göteborg och lever livet på Liseberg. Fast eftersom jag tyckte så synd om mig själv p.g.a att en tjej slog upp minidörrarna när man går ut från Uppswinget rakt på mina fingrar (vilket inte var särskilt skönt) så jag förväntade mig något roligt!

Funderar lite smått på att byta blogg, men jag vet inte. Är lite missnöjd med namnet då det är svårt att komma ihåg. Det som får mig att tveka är att jag har haft den här bloggen ganska länge och har haft mycket besökare på den här? Men vad tycker ni om den idén?
Kommentarer
Yrlaa

Spelar ju egentligen ingen roll om du byter :P Men om du gör det ta inte bort denna! Låt den bara vara. Så har du kvar allt som står o så :PpPppPppP

Datum: 2011-07-24 Klockan: 21:59:50 Blogg/hemsida: http://yrlaevelina.devote.se
emmie

Fin blogg! :D Hjälp mig att förbättra min blog genom att kommentera vad du tycker jag ska ha mer av! :)

Datum: 2011-07-28 Klockan: 16:50:01 Blogg/hemsida: http://emmiesfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild