Bacardi - jorden finaste!


Foto: Sofia Häst: Bacardi Ryttare: Okänd liten skogs-nisse (!)

Igår åkte jag en sväng till ridskolan eftersom jag glömt min tröja där och för att hälsa på hästarna. Eftersom det var någon som red Bacardi *peka menande på bilden här över* så fick jag gå in till lite andra hästar. Men Sally och Sjuan (Null Null Sieben) går lika bra ändå, dem är så mysiga så.
Fick lite fina bilder på hästarna om var ute på ridbanan och red. Detta blev kanske en lite konstig vinkel på Bacardi men ingen annan blev så himla mycket bättre. Detta är också ett litet bevis på hur stor han faktiskt är!
 
Snart drar jag till mammas jobbarkompis (och även våran granne) Kerstins häst Major. Det enda jag vet om honom är att han är ett Engelskt Fullblod och att han är... brun tror jag! Vet inte om jag kommer rida honom men kommer i alla fall få sköta om honom.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild