Fjärliar i magen...



Den här dagen har jag spenderat tillsammans med Lovisa. Det vi har gjort idag är att ha skapat en blogg åt henne och fotat lite bilder till hennes header. Det gick bra eftersom Lovisa har en förmåga att för det mesta bli bra på kort. Till skillnad från vissa andra. *host host* Bloggen har just nu inga inlägg eller så men en header har den i alla fall. Jag får lära henne att skriva inlägg en annan dag helt enkelt.

Nej, nu åker jag och handlar spikskor! Gotland på Lördag...
Kommentarer
Moa :)

Vart redigerar(stav?) du dina bilder ? (:

Datum: 2011-06-15 Klockan: 11:18:19 Blogg/hemsida: http://mmooae.blogg.se/
MALVIIS

Vad heter Lovis blogg??

Datum: 2011-06-16 Klockan: 16:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild