Host, snörvel...



Tummen ner för slemhosta? Jadu, det tycker jag verkligen. Sen en nypa förkylning på det. Rör om försiktigt tills smeten blir svart och ha sedan in den i diskmaskinen i ca 1234567 år! KLART...
Jag gick trotts allt detta till skolan ändå och hade det kul på Boda Borg om man räknar bort att jag fick svårt att andas lite p.g.a av min underbara slemhosta. Tack för att du täpper igen min hals!
Eftersom vi hade teater idag och vi även har en liten dans på teaterna så bestämdes det (eller... Malva och jag bestämde tillsammans) att jag inte skulle gå på teatern med risk för att smitta andra och att göra mig själv dåligare än vad jag redan är. Det är redan på Måndag vi har uppvisning. Tiden går fort!!
Ingen skola för än på Tisdag blir det för mig. VI HAR LEDIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild