Sceidy, Saga & Tusse.











Först så ursäktar jag mina sysslingar m. familj om jag har stavat Sceidy's namn fel. Men det får väl alla stå ut med!
Japp, nu var jag alltså hemma igen. Eller, efter 5 dagar på Gotland sen några få timmar hemma och sen 5 dagar på massa andra roliga ställen i Sverige så känns hemma nästan lite som borta. Men jag vänjer mig nog! Under de senaste fem dagarna har jag slått mitt rekord på antal bilder yttligare! 1410 bilder tog jag under bara dessa fem dagarna. 400 av de var bilder på de charmiga björnungarna på Skånes djurpark. De bilderna som jag blev mest nöjd med var alla bilder på katter jag tagit. Får jag lova att presentera; Sceidy (den fläckiga), Saga (den svarta) och Tusse (den grå filuren). Katter är lätta att fota eftersom de är så stillsamma, inte som hundar...
Kommentarer
Michan- Skönhet och Shopping

Fina bilder på fina kissekatter :)

Datum: 2011-07-01 Klockan: 19:08:01 Blogg/hemsida: http://texasplays.blogg.se/
Sarah Ek

Jag gillar första och andra bilden, snygga! Schysst blogg.

-Keep it up! (:

Datum: 2011-07-16 Klockan: 23:23:17 Blogg/hemsida: http://eksarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild