Tvspelsweb.se.





I Onsdag vid ca klockan 11/12 så beställde jag hem lite smått och gott från tvspelsweb.se och igår (Torsdag!!) så kom den fram till en liten butik, som jag inte visste fanns, inne i stan. Tyvärr hade mamma missat att kolla sin mail så det var först idag som vi fick åka och hämta hela kalaset.

Paketet innehöll:
Reflexskärm 5 i 1 80cm m. tillhörande väska.
Motljusskydd.
Trådlösfjärrutlösare.
UV-filter.
Stjärn-filter x8.
Close up filter +4 & +10.

Jag kunde testa det mesta idag kanske lite minus Stjärn-filtret eftersom det är lättare att ta kort med den när det är kväll. Allt funkade bra trots att en av arbetarna som jobbar på hemsidan sa att fjärrutlösaren möjligen inte funkade till min kamera. MEN DÄR HADE HAN/HON FEL! Plus; jag är lite smått förälskad i Close up -filtrerna...

Passade på att skriva ett riktigt MAFFIGT inlägg eftersom drar till Gotland på friidrotts läger tidigt imorgon. Får se om det överhuvudtagen blir något bloggande från min sida under de fem dagarna jag är där.
Ni får ha det såååååååhäääääääär underbart medans jag är borta. Lova mig det!

Bilder fotade med Close up +10:








Kommentarer
Matilda

Bara så att du vet, du tar sjukt fina bilder ;)

Datum: 2011-06-30 Klockan: 16:38:56 Blogg/hemsida: http://mynameismatilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild