Dag 01- Presentation av mig själv

Nu är jag sjuk. JIPPI! x'd Och hur kul är det att höra mig tjata om "fy vad jag mår dåligt" för jag har faktiskt tagit en alvedon och druckit lite cola för att lungna ner dwet hemskt illa måendet.

Presentation av mig själv blir'e nu;
Jag heter Sofia K***** och är född den 19:e April år 1999. Jag föddes 10 dagar för tidigt så skulle egentligen ha födds den 29:e, eftersom jag föddes för tidigt så var jag alldeles för liten och fick ligga på någon special avdelning med dropp. Hm, så skönt med dropp. Har ju haft det en annan gång också. Sen dess har jag växt på mig ganska lagom tycker jag. Är 165,5 cm idag och ska snart fylla hela tolv bast!
165,5 cm är ganska långt för en tolv åring vad jag vet. Folk brukar gissa på att jag är 14-16 år ibland. Haha, jag fick frågan om jag inte skulle ha vuxen billjett på bussen en gång och när jag var 9 år så åkte vi flygplan och en flygvärdinna trodde att jag var tolv. Det är jag inte, jag är elva.. snart tolv. Oj, gud vad min humor var på topp idag!
Sen så vet jag att dem jag kommer skriva om sådär två sekunder kommer folk uppfatta som skryt men jag är lite mer mogen än dem flesta andra 11-12 åringar. Ta snälla ni inte illa upp angående detta men så är det. Jag tycker det själv och folk brukar säga det själva till mig. Men mogen menar jag inte att jag är världens mest ordningsamma och snälla person, för det är jag verkligen, men dem flesta 11 åringar verkar tro att allt bara handlar om att vara cool och att passa in. Jag förstår att folk ibland kan uppfatta mig som någon i den stilen, men jag var nog lite mer åt det hållet när jag var 10 år gammal. Men på bara ett år har jag lyckats fatta att sånt inte spelar någon roll. Varför var inte det uppenbart för mig hela tiden, tro?
Mitt största intresse är sång och fotografering. Såklart finns illustration, ridning, friidrott och piano gömt där bakom men sång och foto är ändå mina största tror jag. Friidrott är det också något speciellt med, jag har gått på det i 5 år nu känner att det fortfarande är kul!

Annars är jag en helt vanlig människa här på jorden, gillar att prata med folk (vilket mina föräldrar blir smått irriterade på ibland eftersom jag inte klarar av när dem är tysta) och är helt enkel en helt vanlig lite människa. Vem som helst, helt enkelt.
Här kommer en OERHÖRT fin bild där jag gör en fint litet SMILE! (;
                                        
/Sofia. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild