Dag 06- Fem saker jag vill/ska göra innan året är slut

1: Jag SKA åka på Gottlandslägret i friidrott tillsammans med alla som är ett år äldre än mig. Så kalla mig gärna lilla plutt då är ni snälla. :'D
Det är en vecka innan midsommar och alltså på sommarlovet. INTRESSANT!!

2: Jag SKA på ridläger på min födelsedag, den 19:e April. Jag hoppas jag får Bacardi för att han är så bäst som en häst kan vara.
LAW YA BACARDI! (L)

3: Jag VILL åka till mina sysslingar i awesome Skåne eftersom vi aldrig har hälsat på den utan det är bara dem som har hälsat på oss. Det är lite mer än mina sysslingar som bor där, mammas faster osv.
Vi har pratat om det i familjen så det kanske blir av, vem vet?

4: Jag VILL åka till min kusin i USA. Han flyttade nydligen dit och spelar i någon "halvt stor" hockey-liga där. Det är college hockey så väldigt stort är det väl inte men det skulle vara kul att hälsa på honom.

5: Jag VILL leva lyckligt. >8D Haha, det var brist på fantasi här så det blir såhär. 

                  
Sofia och Malva är på väg tillbaka från att ha mätt hastigheten på bilar. (läs inlägget innan)
SOFIA: *sjunga* För Pinky och Hjärnan heter dem... dem... dem... dem...
MALVA: Vad är det för något?
Sofia förklarar vad hela programet handlar om.
SOFIA: Hjärnan är den smarta och Pinky är, ah, dum i huvudet.
Det blir tyst en stund.
SOFIA: Jag Pinky och du är hjärnan.
MALVA: Haha. *tror inte hon sa just så.. hon kanske inte ens sa något*
SOFIA: Men Pinky är söt...

Haha, jag vet att texten inte är rolig eller något sånt men jag ville ha med en bild och då hittade jag denna i arktivet och eftersom vi ahde pratat om de idag så passade det PRIMA!

Kommentarer
Sofie

<b>Svar:</b> Åh okej. Tack. <3

Datum: 2011-03-30 Klockan: 21:15:39 Blogg/hemsida: http://unterd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild