Dagar man inte har något att skriva...

...kan det vara kul med detta.

Dag 01- Presentation av mig själv
Dag 02- En blogg jag läser varje dag
Dag 03- Min favorit bok/böcker
Dag 04- En nytagen bild
Dag 05- Fyra bilder som gör mig glad
Dag 06- Fem saker jag vill/ska göra innan året är slut
Dag 07- En bild som någon berömt mig för
Dag 08- Tre webbsidor som jag är inne ofta på
Dag 09- Tio sanningar om mig
Dag 10- Någon jag saknar
Dag 11- Fem bilder från ett minne 2010
Dag 12- Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 13- 1 sak jag vill göra innan jag dör
Dag 14- Min favoritlåt
Dag 15- Vad använder du till ditt hår, ditt ansikte och till din kropp för att hålla dig fräsh? Parfymer, shampon o.s.v? 
Dag 16- Mina syskon
Dag 17- En sak jag önskar att jag får uppleva igen
Dag 18- Sätt ihop en snygg outfit och visa
Dag 19- Två favoritsmycken
Dag 20- En bild som gör mig arg/ledsen
Dag 21- En bild jag tagit som betyder någonting
Dag 22- En bild som är över 1 år gammal
Dag 23- En bild som är tagen i staden där jag bor
Dag 24- En bild som inte är tagen i staden där jag bor
Dag 25- En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 26- Tre saker som finns i mitt rum
Dag 27- Om de som läser var dig, skriv 10 saker dom skulle göra en dag
Dag 28- En före och efter bild när jag fixar mitt hår
Dag 29- Något jag vill göra just denna sekund
Dag 30- Någon/några som betyder mycket för mig

Det här kommer blir riktigt kul tror jag. (; Denna har inte jag hittat på utan är från den här bloggen! Jag hittade den bloggen idag och tycker den verkar rätt så trevlig tycker jag.
UPDATE: redigerade den lite idag (2011-03-30).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild