"Eh, Åsa, vad var det nu igen."

Om sådär 10 minuter drar jag till skolan, och efter det blir det ridning. Inte på Bacardi, utan vi har teori. Hoppas vi lär oss något nytt och inte bara får sadla eller något som vi lärde oss för 1 år sedan. Skulle vilja gå i dem lite äldres grupp för jag är just nu äldst och går med en massa som inge ens kan sadla själv.
Men man ska ju inte skylla på andra.. eller hur. Fast jag går med några som typ är 7-9 år så jag känner mig lite, ehum, för gammal för dem.
VÅR RIDLÄRARE; Vänd snett igenom.
NÅGON PÅ EN HÄST (som inte är jag); Ehm, vad är det?

VÅR RIDLÄRARE; Volt tillbaka.
SOFIA; *gör volt tillbaka*
ALLA ANDRA; Eh, Åsa, (vår ridlärare heter så) vad var det nu igen.
 
Men i alla fall; En bild från igår när jag gick hem från skolan blir det väl bara som ett tråkigt slut på detta "roliga" inlägg.
Kommentarer
Elin

Hej! Det blev ingen tävling eftersom inga fler ville vara med, men det är en ny idag, så gå in och anmäl dig i det nya inlägget :D

Datum: 2011-03-10 Klockan: 14:47:49 Blogg/hemsida: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Elin

Haha! Hur länge har du ridit?:)

Datum: 2011-03-10 Klockan: 14:48:51 Blogg/hemsida: http://slowmotionphoto.blogg.se/
iza. (:

awesome fotå, bra Såpijaah. (;

Datum: 2011-03-11 Klockan: 08:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild