Farmor, farfar och ett par cupcakes.

Jag vaknar  och väntar på att mamma ska komma och säga 'nu är det dags att gå upp, skolan väntar' eller något liknande. Det går ett bra tag och hon kommer inte. Jag är tvungen att tänka efter, ah juste, det är helg. WOW!
Haha. Ibland är man väl lite väl trög tror jag.
Yes I know, jag bloggade inte igår men jag har också ett liv vet ni. Eller föresten, nej, jag har inget liv. Punkt slut.
Idag ska farmor och farfar komma och äta middag hos oss. Trevligt! Jag ska baka "vanliga" Cupcakes som vi ska ha som efterrätt. Men först måste mamma köpa citron och Philadelphia (stavas nog inte så..) ost.
Jag har inga bilder att bidra med, eller inga nya i alla fall, för jag sitter vid min lilla laptop som inte vill sammarbeta med min Mr. Camera Man! Elaka Laptop..


AW, tack så otroligt mycket för 400 läsare. Såg det nyss. (; Nu blir jag glad!


Dem förra cupcakes'en jag gjorde för ett tag sedan.

/Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild