"Himlen är oskyldigt.. rosa."


Som ni förstår när ni läst klart inlägget så har jag brist till bilder. Den här bilden har INGENTING med inlägget att göra utan det är en ganska nydligen tagen bild som jag bara gillade lite.
Jag har precis kommit hem från ridningen och fick rida Majsan som tyvärr inte var på sitt bästa humör. Men hon är ju lite tjurig av sig. När lektionen var slut gick jag in till Bacardi och Frida försökte låsa in mig i boxen hela tiden. Haha, men jag fick upp dem själv ändå.
Annars sitter jag och vrål lyssnar på "Himlen är oskyldigt blå" vilket inte passade eftersom himlen är rosa just nu. Där fick ni avslöjandet av rubriken. 8D

Hoppas ni alla sover gott.

/Sofia. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild