Knuff, Namnlös och Namnlös.

Har precis kommit hem från mammas gamla chef och kompis, hennes man, son Axel och dotter Matilda. Och så har dem en Cocker Spaniel som heter Knuff och deras nydligen två inköpta kaniner som inte har namn än. Så jag fick några kort på dem, på Matilda och Axel osv. så klart också men de ska jag inte lägga ut. (;
Tyvärr fick jag bara kort på en av kaninerna, eller, dem på den andra blev dåliga och föresten satt den mest under ett bord hela tiden. Dem fick alltså inte vara i samma rum eftersom det var en tjej och kille. Och jag vill  helst inte berätta konsekvenserna med det. 8D

/Sofia. ♥



Tack för 500 läsare. :)
Kommentarer
FowZie - Felicia Aulén

Datum: 2011-03-20 Klockan: 11:54:51 Blogg/hemsida: http://feliciaaulen.blogg.se/
iza. c:

jag vet det. ((((((; men det var skoj ändå. :'33

Datum: 2011-03-21 Klockan: 13:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild