Min-min-min-min BACARDI! ♥


Här är en suddig, men jag älskar den ändå han på bilden, bild på mig och världens bästa häst som jag förövrigt red idag på ridning. Denna bild är inte från idag utan detta är andra gången jag någonsin rider i mitt liv. Jag har ju inte ridit så väldigt-väldigt länge men... (;

Åsa sa att jag skulle ta det lite lungt med Bacardi eftersom han hade varit väldigt pigg de senaste dagarna så jag tog det lungt i början. Observera att Bacardi var den enda stora hästen, resten var bara en drös med små ponnysar. Bacardi sprittade långsamare än Fridas häst, Tintin som är en av de slöaste hästarna på ridskolan. Haha, oj Åsa vad han var pigg idag.
Jag fick inte igång honom i trav riktigt men efter att ha sparkat på honom ett tag så kom jag på att jag kanske inte var tillräckligt envis. Under hela traven var jag tvungen att sparka och smacka så jag knappt kunde gå efteråt. Åh, Åsa.. jag förstår verkligen (inte) vad du menar med att han är väldigt pigg.
Det var verkligen inte likt Bacardi att vara så slö. Han som brukar njuta av att få trava runt. Men han är en så snäll häst så jag gillar honom lika mycket för det.

Jag kommer nog att få överleva med att bara ha friidrott en gång i veckan, endast Måndagar, eftersom jag nog ska börja på Malvas teater som jag var på besök hos i Ondags. Det var väldigt kul och jag har redan fått en roll i deras posk-pjäs. Sen ska man ju spela teater för förskoleklassbarnen i morgon och vara med på skolans "Vår Soaré", njae, är inte säker på om det stavas sådär. Men för att mer förklara för alla som inte råkar gå på min skola så är det en slags talang-jakt ungefär. Dock var jag, Malva och Klara med förra året och då vann ingen så det är nog ändå inte riktigt en 'vanlig' talang-jakt.
Föresten, hur vet alla på hela skolan plötsligt att jag har blogg. Men tack för allt fint ni har sagt om min blogg i skolan. Det känns roligt att någon gillar min obetyliga blogg i alla fall. ♥
Kommentarer
JULIA [ fotoblogg ]

Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga : Vilken är din favorit film ?:)

Datum: 2011-03-24 Klockan: 21:20:07 Blogg/hemsida: http://photojulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild